FELANMÄLAN

Vardagar på dagtid (08:00 – 16 :00) ska felanmälan ske till Driftia Förvaltning på telefonnummer 08-744 44 33.

  • Uppge ”Bostadsrättsföreningen Eolshäll”
  • Uppge ditt namn, telefonnummer och adress
  • Uppge aktuellt fel eller aktuell skada

Vid ”katastrofal”/”akut” på icke ordinarie arbetstid och där avhjälpandet inte kan anstå till nästkommande arbetsdag kan detta anmälas till jourcentral på telefonnummer 08-744 09 50.

Du kan även använda Driftias felanmälningsformulär www.driftia.se

Tänk på att det endast är fel som föreningen är ansvarig för som skall anmälas direkt. Om du som Iägenhetsinnehavare anmäler fel som du själv är skyldig att åtgärda till jourcentralen eller fastighetsförvaltaren kan du bli ersättningsskyldig. Kontrollera gärna i dina stadgar vad du själv är ansvarig för och vad styrelsen är ansvarig för.

Hissar

Vid hissfel skall anmälan ske till hissleverantören. Telefonnummer finns anslaget i entréerna och i hiss.

Kone (trapphushissarna) 0771-50 00 00

Amsler (garagehissen) Kontorstid: 08-556 433 00
Jour 08-746 80 25

Garageport

Vid fel på garageport till angörings/gästgaraget eller bergrumsgaraget görs anmälan till Assa Abloy
010-4747120.

Bra boende vid Mälaren